Kelan puhelinpalvelussa on käytössä takaisinsoittopalvelu, jossa voit jättää Kelaan takaisinsoittopyynnön jonotuksen aikana. Voimme ottaa vastaan rajoitetun määrän takaisinsoittopyyntöjä. Takaisinsoittoa tarjotaan jonotuksen aikana aina, kun takaisinsoittoaikoja on vapaana.
Voit jättää takaisinsoittopyynnön joko numeroon, josta soitit, tai johonkin toiseen numeroon.
Jos jätät takaisinsoittopyynnön, asiantuntijamme soittaa sinulle yhden kerran. Jos emme tavoita sinua, saat Kelasta tekstiviestin, jossa sinua pyydetään soittamaan uudelleen Kelan puhelinpalveluun.
Kun soitamme Kelasta asiakkaille, puhelut tulevat yleensä numerosta 020 692 219 tai 020 634 1611. Kun soitamme sinulle takaisin, puhelu on sinulle maksuton.
Voit myös jättää soittopyynnön puhelinpalveluun OmaKelassa. Soittopyynnön voi jättää kuluvalle tai seuraavalle arkipäivälle.