Asiakaspalvelu on Kelan ydintyötä
Onko asiakaspalvelu sinulle innostavaa ja luontaista? Palveluasiantuntijan työssä saat kohdata erilaisia ihmisiä ja pääset auttamaan asiakkaita niin, että he löytävät omaan elämäntilanteeseensa sopivia ratkaisuja.
Jos nautit sekä itsenäisestä työskentelystä että tiimityöstä, hahmotat laajoja asiakokonaisuuksia ja toimit luontevasti sosiaalisissa tilanteissa, palveluasiantuntijan työ voisi sopia sinulle.
Palveluasiantuntijana työskentelet asiakaspalvelussa ja ohjaat ja neuvot asiakkaita kaikissa Kela-asioissa. Työssäsi pääset hyödyntämään vuorovaikutus- ja viestintätaitoja sekä tietoteknisiä taitoja.
Palvelemme monessa eri kanavassa
Palveluasiantuntijan työssä pääset tekemään yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa. Kelan asiakaspalvelu on monipuolista työtä, ja siksi se tarjoaa erilaisia mahdollisuuksia kehittyä ammattilaisena ja Kelan palveluiden asiantuntijana.
Kelassa palvelemme asiakkaita aina ammattitaitoisesti, vastuullisesti ja yhdenvertaisesti.
Asiakaspalvelu on Kelassa monikanavaista ja eri asiakasryhmien tarpeet huomioivaa. Palvelemme asiakkaita palvelupisteissä, asiointipisteissä, etäyhteyden välityksellä sekä sosiaalisen median kanavissa.
Eri palvelukanavat mahdollistavat monenlaisia työnkuvia palveluasiantuntijoille ja lisäävät palveluasiantuntijan mahdollisuuksia kehittyä omassa työssään.