Työnantaja-asiakas, kerro meille, miten Kelan kanssa sujuu
Hoidatko työnantajan tai asiakasyrityksesi palkka- ja Kela-asioita? Kehitätkö työkyvyn tukitoimia tai palkanlaskun prosesseja, jotka liittyvät Kela-asiointiin? Tai haetko työterveyshuollon korvauksia? Vastaa kyselyymme ja kerro, miten yhteistyö Kelan kanssa sujuu, niin voimme kehittää toimintaamme vastaamaan paremmin tarpeitasi. Verkkokysely on auki koko marraskuun ajan.
Kela tekee kolmen vuoden välein kyselyn työnantaja-asiakkailleen. Kyselyt on tarkoitettu johtotehtävissä työskenteleville, esihenkilöille, henkilöstö- ja työkykyasioista vastaaville, palkanlaskijoille, kirjanpitäjille sekä palkanlaskentaan ja poissaoloihin liittyvien prosessien kehittäjille.
Kyselyllä keräämme tietoa, miten työnantaja-asioita hoitavat henkilöt kokevat Kelan asiointipalvelut, asiakaspalvelun ja viestinnän ja miten niitä pitäisi kehittää. Selvitämme myös, millaisia Kela-asioihin liittyviä käytäntöjä työpaikoilla on.
Voit vastata kyselyyn tästä. Verkkokysely on auki 31.10.– 30.11.2024. Vastaaminen vie 10 minuuttia. Kysely on laadittu suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Kyselyn toteuttaa Kelan oma digitaalisen tiedonkeruun palvelu. Kela vastaa siitä, että tietojasi käsitellään kaikissa tiedonkeruun vaiheissa turvallisesti. Kyselyyn vastataan nimettömänä. Emme myöskään tallenna tunnistetietojasi, sähköpostiosoitettasi, tietoja selaimestasi tai käyttöjärjestelmästäsi. Näin suojaamme henkilöllisyyttäsi.
Kiitos, kun vastaat kyselyymme ja autat meitä kehittämään palvelujamme. Käytämme kyselystä saatua tietoa ja kehitysideoita verkkoasioinnin, asiakaspalvelun, verkkosivujen ja viestinnän kehittämiseen.
Jaa kyselyä myös kollegoillesi.
Terveisin Kelan asiakkuusyksikkö
Lue lisää
Asiakasymmärrys ja palvelujen kehittäminen
Työnantaja-asioita hoitavat ovat tyytyväisiä Kelan palveluihin