Stefan Strandberg Kelan läntisen asiakaspalveluyksikön johtajaksi
Stefan Strandberg on nimitetty Kelan läntisen asiakaspalveluyksikön johtajaksi. Strandberg vastaa yksikön tuloksesta sekä asiakaspalvelun toimivuudesta, laadusta ja kehittämisestä.
Kelan Läntisen asiakaspalveluyksikön johtajaksi on valittu valtiotieteiden maisteri Stefan Strandberg. Strandberg siirtyy Kelaan Etelä-Savon ELY-keskuksesta, jossa hän toimi valtakunnallisen TE-asiakaspalvelukeskuksen johtajana.
- Kela on todellakin merkittävä toimija yhteiskunnassamme. Haluan, että asioiminen kanssamme on sujuvaa ja että olemme tukena ja turvana jokaisen ihmisen arjessa silloin, kun meitä tarvitaan. Tavoitteemme on palvella asiakkaitamme mutkattomasti kaikissa elämäntilanteissa, Strandberg toteaa.
Strandbergin tehtäviin kuuluu läntisen asiakaspalveluyksikön toiminnan johtaminen. Strandberg vastaa yksikön tuloksesta sekä asiakaspalvelun toimivuudesta, laadusta ja kehittämisestä. Lisäksi hän vastaa yksikön sidosryhmäyhteistyöstä. Asiakaspalveluyksikön johtaja on palvelutoiminnan johtoryhmän jäsen.
Strandberg aloitti asiakaspalveluyksikön johtajana 11.11.2024. Hän siirtyi Kelaan Etelä-Savon ELY-keskuksesta, jossa hän työskenteli valtakunnallisen TE-asiakaspalvelukeskuksen johtajana vuodesta 2020. Hän vastasi valtakunnallisten palvelujen ja palveluprosessien kehittämisestä yhdessä työ- ja elinkeinoministeriön, KEHA-keskuksen, TE-toimistojen ja ELY-keskusten kanssa.